VANDENILIS.COM
Mažesnės kuro sąnaudos – panaudojant vandenį!

Kokiu principu veikia vandenilio generatorius?

Kaip kovoti prieš nuolatinį benzino ir dyzelino brangimą? Atsakymas: įsigyti automobilinį vandenilio generatorių ir važiuoti, naudojant gerokai mažiau benzino (arba dyzelino)! Per metus sutaupysite šimtus ir net tūkstančius litų, didelę dalį kuro pakeisdami… paprasčiausiu vandeniu. Tokia galimybė – nebe fantastika, o realybė. Tai, ką dabar skaitysite, jums gali būti vienas svarbiausių dalykų šį dešimtmetį…

Hibridinė benzino-vandens (arba dyzelino-vandens) technologija išnaudoja tai, kas praktikoje taikoma jau 100 metų – tai yra elektrolizė. Jos esmė labai paprasta: kai į vandenį įmerki du metalo gabalus ir prie jų prijungi elektros srovę – kiekviena vandens molekulė (H2O) suskyla į dvi savo sudedamąsias dalis: dvi vandenilio molekules (H) ir vieną deguonies molekulę (O). Neprijungus elektros srovės, kiekvieną vandens molekulę sudaro sukibę 2 vandenilio molekulės ir 1 deguonies molekulė. Tai skystis, kur H2O molekulės sandara  atrodo šitaip:

Kai nuo automobilio akumuliatoriaus prijungiama elektros srovė, molekulės atsiskiria, ir iš buvusio vandens gaunasi dujos (HHO), kurias sudaro nebesukibusių deguonies ir vandenilio molekulių mišinys, dar vadinamas Brauno dujomis.

Būtent šios Brauno dujos (HHO) yra maišomos su oru, kuris varikliui tiekiamas per oro filtrą. Benzino ir Brauno dujų mišinys variklyje išskiria daugiau energijos negu degant vien benzinui arba dyzelinui. Kadangi dar tiekiamas ir elektrolizės procese gautas deguonis, benzinas (dyzelinas) dega greičiau ir švariau (lieka mažiau teršalų). Tokiu būdu vandenilio generatorius ne tik taupo kurą ir pinigus, bet ir tausoja aplinką.

O geroji žinia ta, kad dabar technologijos pažengė tiek, kad vandenilio generatorius jau įperkamas kievienam – nes kainuoja daugmaž tiek pat arba net mažiau negu papildoma dujų įranga automobiliui.

Kiek kuro galima sutaupyti?

Įprastam benzininiam arba dyzeliniam varikliui įmontavus vandenilio generatorių, kuro sąnaudos sumažėja 25–30%, o kai kuriais atvejais ir daugiau.

Dėl vandenilio generatoriaus kainų ir sumontavimo automobilyje pravers šie KONTAKTAI.

9 atsakymai to “Kokiu principu veikia vandenilio generatorius?”

  1. Girdėjau, kad Vilniuje į dyzelinį RENAULT yra įdėtas vandenilio generatorius.

  2. Ar tinka šis daikčiukas į KIA SPORTAGE, 2,7 litro, benzininę mašiną?

  3. Domina toks generatorius. Kainos, galimybes, galingumai, suderinimai.

    Pagarbiai, Erikas. 868505620.

  4. […] generatorius iš distiliuoto vandens pasigamina vadinamąsias Brauno dujas (apie jas skaitykite: Kokiu principu veikia vandenilio generatorius?). Šios Brauno dujos, sumaišytos su oru ir benzinu, patenka į variklio cilindrus. Jos padidina […]

  5. sveiki. esu desimtokas. ir pradejau dometis situo pries kelias sawajtes, kaj pamaciau jutubej video kaip paciam pasidaryt. o dabar radau sia svetaine. puiku kad atsirado zmoniu kurie uzsidirbs is to. bet as budamas desimtokas suprantu, kad degdamas, tiksliau sprogdamas ore jis isskiria vandeni. juk jau 19a buwo pirmieji auto waromi elektra kuri gaunama deguoniui susimajšius su vandeniliu, ir gaudawosi wanduo. tad gryztu ka ir sakiau. cilindre atsiras vandens del kurio warikliuj tojpat bus hana. tad po kiek laiko jus krisite i minusa, nes tai neatpirks tos kuruj sutaupytos kajnos. kita priezastis juk vandenilines atomines bombos yra pacios bajsiausios. o vandenilis yra jautri medziaga. tereiktu kibirksties ir slovikiuko vandenilio. ir variklio gaubtas saus i ora. o masina subyres. na arba awarija ir praskils talpykla… vel nuostolis. taigi gerai pagalwokit paskaite wisa taj.

  6. koks metals nadojamas tam b
    auno duju generatoriui?


Parašykite komentarą