VANDENILIS.COM
Mažesnės kuro sąnaudos – panaudojant vandenį!

Kaip vandenilio generatorius veiks jūsų automobilyje?

Benzinas ir dyzelinas kasmet brangsta visoje Europoje. Racionalūs Vakarų europiečiai ir lengvuosiuose automobiliuose, ir tarpmiestiniuose autobusuose, ir vilkikuose jau keletą metų įmontuoja vandenilio generatorius (kitaip dar vadinami Brauno dujų generatoriai) – kad sumažintų degalų sąnaudas ir važinėtų pigiau. Jau ir Lietuvoje vis daugiau žmonių yra girdėję, kad tai įmanoma. Tik, žinoma, pradžioje visi nori kuo daugiau sužinoti apie kiekvieną naujovę – ir tik tada įsigyti. Mielai paaiškinsime, kaip automobiliuose veikia vandenilio technologija.

Įprastame gamykliniame benzininiame automobilio variklyje yra cilindrai, kurių kiekvieno viduje yra po stūmoklį, judantį aukštyn-žemyn. Kai stūmoklis nusileidžia žemyn, cilindro viduje yra sukuriamas vakuumas, kuris į variklį įsiurbia oro ir benzino mišinį. Uždegimo žvakė uždega šį degųjį mišinį ir tokiu būdu gaunamas tarsi miniatiūrinis “sprogimas“, kuris stumia stūmoklį, šis lekia cilindru žemyn, vėl sukuria vakuumą, žvakė vėl uždega benzino-oro mišinį… Ciklas šitaip kartojamas tol, kol variklis yra įjungtas. Kitaip tariant, degimo metu išlaisvinama energija, kuri ir varo automobilį.

Idealiomis sąlygomis benzino ir oro mišinys turėtų būti uždegamas tik tuomet, kai stūmoklis yra aukščiausiame pakilimo taške. Tačiau tikrovė kitokia: daugumoje variklių uždegimas įvyksta per anksti – dėl to sudeginamas ne visas į cilindrą patekęs kuras. Šitaip atsiranda dvi bėdos: neefektyviai naudojamas benzinas ir didinamas aplinkos užterštumas. Šias abi bėdas kaip tik ir sumažina  automobilyje įmontuotas vandenilio generatorius (kitaip dar vadinamas Brauno dujų generatoriumi arba HHO generatoriumi).

Kaip procesą pakeičia įmontuotas vandenilio generatorius?

Vandenilio generatorius iš distiliuoto vandens pasigamina vadinamąsias Brauno dujas (apie jas skaitykite: Kokiu principu veikia vandenilio generatorius?). Šios Brauno dujos, sumaišytos su oru ir benzinu, patenka į variklio cilindrus. Jos padidina benzino oktaninį skaičių ir tuo pačiu spaudimą cilindruose. Žodžiu, vandenilis padeda efektyviau sudeginti kuro ir oro mišinį – tai sumažina ir kuro sąnaudas, ir teršalų išmetimą (emisiją).

Visai tai jau prieinama ir Lietuvoje. Taigi, ir jūs jau galite turėti pusiau vandeniu, pusiau benzinu ar dyzelinu varomą automobilį – hibridinį automobilį. Jeigu panorėsite, galėsite bet kada išsiimti vandenilio generatorių, ir automobilis vėl bus toks, koks buvęs – jo rinkos vertė nei kiek nenukentės (tik, jei atvirai, netikime, kad norėsis išsiimti vandenilio generatorių, kuris sutaupo keliasdešimt procentų dyzelino arba benzino)…

Reklama

2 atsakymai to “Kaip vandenilio generatorius veiks jūsų automobilyje?”

  1. ir koks gi tas oktaninis skaicius bus? nereikia lyginti su Amerika, ten oktaninis skaicius 90 nesiekia, tai turbut ir pakelti ji yra kur, idomu kokia ekonomija bus lyginant su 98. beto kiek zinau vandenili isgaunant sunaudojama daug elektros energijos, tai turbut gamyklinio generatoriaus jau neuztektu. ir isvis nesuprantamos kalbos apie dyzeli ir dujas kartu, juk veikimo principai skirtingi..per mazai informacijos pateikta, detaliu.. dar negreit tai kazkas darys lietuvoje.. kam reikalingas automobilis, kurio “blue“ sistemai sugedus remontuoti galima butu tik viename servise salyje..


Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: