VANDENILIS.COM
Mažesnės kuro sąnaudos – panaudojant vandenį!

Automobilinis vandenilio generatorius – naujovė?

Gal ir nustebsite, tačiau ne naujovė. Dabar Jungtinėse Amerikos Valstijose vidutiniškai kas 10 minučių įmontuojama po vieną vandenilio generatorių

Truputis istorijos

Bandymai vandenilį panaudoti kaip automobilių kurą prasidėjo jau tuoj po Antrojo pasaulinio karo. Automobilių pramonės netenkino tai, kad vidaus degimo variklyje degant benzinui, kone trečdalis energijos nepanaudojama ir be reikalo „išlekia per duslintuvą“. XX amžiaus 7-ajame dešimtmetyje JAV kai kuriuose traktoriuose ir didžiausiose mašinose su „nornmaliais“ benzininiais ir dyzeliniais varikliais jau buvo panaudojami vandenilio generatoriai – kad efektyviau išnaudotų energiją ir sumažintų kuro sąnaudas. XX amžiaus pabaigoje pradėjus brangti naftai, žmonės pradėjo ieškoti visų įmanomų būdų važiuoti pigiau. Viena iš krypčių ir buvo vandenilis, pritaikomas dviem būdais.

Du vandenilio pritaikymo būdai automobiliams

Dauguma žmonių yra girdėję apie pirmą pritaikymo būdą: kai variklis naudoja vien suspaustą vandenilį – ir jokio kito kuro daugiau. Pvz., 2000-aisiais metais pasaulinėje parodoje “EXPO 2000” Hanoverio mieste (Vokietija)  jau važinėjo vien vandeniliu varomi 7-os klasės BMW. Tačiau kolkas grynai vandeniliu varomi automobiliai dar nėra prieinami arba ir visai neparduodami eiliniam vartotojui (pvz., viršuje nuotraukoje pavaizduotas pirmasis pasaulyje pramoninei gamybai parengtas vandenilinis automobilis “BMW Hydrogen 7” (E68), kurių pagaminta tik 100 vnt., o vienas padovanotas dainininkui Placidui Domingo). Be to, tarkim, toje pačioje Vokietijoje šiuo metu yra tik 6 degalinės, kur galima gauti vandenilio.

Tačiau yra ir antras vandenilio pritaikymo būdas: kai nereikia jokio bako suspaustam vandeniliui, nes vandenilis pasigaminamas važiuojant (tiksliau būtų sakyti, kad pasigaminamas ne vandenilio, o Brauno dujos, t. y. vandenilio ir deguonies mišinys). Tai hibridinis automobilis, kuris turi įprastą gamyklinį benzino arba dyzelino variklį, o papildomai sumontuojamas vandenilio generatorius. Toks hibridinis automobilis kaip kurą naudoja benziną (arba dyzeliną) ir vandenį.

Taupo ir amerikiečiai, ir lietuviai

Šiuo metu vandenilio generatorius (Brauno dujų generatorius) į savo benzininius ir dyzelinius automobilių variklius įsimontuoja vidutiniškai 30 000 amerikiečių per metus. Tad gal ir Jums patiktų kasmet kelis tūkstančius litų palikti ne degalinėse, o savo kišenėse? Juk vandenilio generatoriai montuojami ir Lietuvoje!  KONTAKTAI

O kiek benzino arba dyzelino sutaupo vandenilio generatorius? Skaičius rasite, kai paspausite šią nuorodą: VANDENILIS JAU MAŽINA KURO SĄNAUDAS IR LIETUVOJE!

Reklama

3 atsakymai to “Automobilinis vandenilio generatorius – naujovė?”

  1. Būtų įdomu pamatyti kokį gyvą auto su tokiu generatorium

    • Na, tiesą sakant sukeliame nepatogumus žmonėms (kurių mašinose jau įmontuotos įrangos), kai prašome jų atvykti ir demostruoti įrangą. Manau, kad yra paprastesnis būdas tokiai demonstracijai. Turime pasigaminę stendą. Greitu laiku jį dar patobulinsime ir tuomet galėsime jį pajungti prie pageidaujamo automobilio variklio.
      Su pagarba:vandenilis. com komanda

      • o tai negi Jūs į savo automobilį nesate įsimontavę tokio generatoriaus ? negi Jūsų įmonė neturi “valdiško” automobilio ?


Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: