VANDENILIS.COM
Mažesnės kuro sąnaudos – panaudojant vandenį!

VANDENILIS JAU MAŽINA KURO SĄNAUDAS IR LIETUVOJE!

Gali atrodyti, kad vandeniliu varomi automobiliai – tai kažkokia tolima ateitis ar fantastika.

O ką, jei vandeniliu atskiesti benziną arba dyzeliną ir savuoju normaliu  automobiliu važiuoti pigiau?

Skamba kaip sensacija, ar ne? 

Tačia tai – jau realybė! Dar daugiau: to vandenilio ir pirkti nereikia – spec. įranga jį  pasigamina iš vandens. Viskas pagaliau jau prieinama ir Lietuvoje, o mokantys taupyti lietuviai tuo jau ir naudojasi. Suprantama kodėl:  jau dabar išnaudodami vandenilio savybes, savo iki šiol turimu automobiliu važiuosite, vidutiniškai sutaupydami 25-30% benzino arba dyzelino.

Taip pat skaitykite, paspaudę šią nuorodą: Kokiu principu veikia vandenilio generatorius?

15 atsakymai to “VANDENILIS JAU MAŽINA KURO SĄNAUDAS IR LIETUVOJE!”

  1. besidomintiems tuo, cia jokia naujiena, free energy forumuose zmones senai dirba sia linkme. bet aciu uz infos platijima

  2. Laukiam jūsų straipsnio, be to tikiuosi būsit protingi ir nerašysit pliurpalų apie baubą “CO2“ kaip tai daro kiti nepasidomėję. Sėkmės plečiant šį tinklaraštį ir parodant naftos alternatyvas žmonėms 😉

  3. Kiekvienas zmogus pats stato savo PASTATA….todel kad moka rinkti…Cia zmones ras savo ateiti…Bega i preki ne tas… kas kalba a tas kuris daro….

  4. kokia kaina butu pas jus, su iranga ir visu jusu darbu i automobili VW pasat tdi. ?

  5. O jei mano VOLVO turi dyzelį 2,4 l (automat), 2007 metų – kiek galėtų kainuoti vandeniluio generatorius man?

  6. sveiki,
    jeigu jau turiu savo iranga, kiek kainuotu idejimas i chrysler 300m, 3.5l?
    ir dar vienas klausimas, kaip pziemos metu ar galima naudoti hho prie -30?

    • Sveiki, gerb. Arnai. Įdėti Jūsų turimą įranga galima. Tik pirmiausiai reiktų ją apžiūrėti, nes nepateikėte jokios informacijos apie ją. Montavimo kainos taip pat negalime pasakyti, neapžiūrėjus Jūsų įrangos ir automobilio stovio. O kas liečia naudojimą žiemos sąlygomis, jei padarysite elektrolitą didesnės koncentracijos, tada naudoti bus įmanoma. Ir vėl gi-tik apžiūrėjus Jūsų turimą įrangą, būtų galima atsakyti tiksliau
      Su pagarba vandenilis.com komanda

  7. Nusipirkau Ebay svetainej HHO generatoriu paprasta modeli , todel isidejau pats nesunkiai . Siaip nuostabus dalykas , paskaiciavau ekonomija -apie 30% , padidejo galia , variklis dirba geriau . Dar prijungiau prie autokompo “ VOLO performance OBD Dynamic Soft Flash Fuel Saver“ , modelis FS2-HHO . Sis 2 degtuku dezutes dydzio prietaisas sumazina benzino padavima i varikli , nes dali benzino pakeicia H ir O duju misinys(Brauno dujos) . I mano HHO generatoriu dedama apie 50 gr. elektrolito E-22 i litra destiliuoto vandens. Mano klausimas : ar elekrtolita reikia pastoviai dadet kartu uzpilant destiliuota vandeni , ar viena kart i puse metu kai plaunam vidu (anodus ir katodus) nuo nuosedu . As suprantu kad issiskiriant Brauno dujoms ir mazejant destiliuoto vandens lygiui jame tik dideja elektrolito koncentracija , kol ir vel pripilam destiliuoto vandens ir koncentracija sumazeja , o elektrolitas niekur nedingsta . Kiek suprantu elektrolitas naudojamas kaip katalizatorius kad lengviau vanduo skiltu i H ir O( maziau elektros tam naudotu) dujas ir kad destiliuotas vanduo neuzsaltu ziema . Atsiprasau uz nelietuviska srifta ir isanksto dekoju uz atsakyma.

  8. Visa tai yra žmoniu mulkinimas, nes tam, kad pagaminti tas dujas, reikės daugiau energijos (generatoriui sukti ir akumuliatoriui krauti), gaunamos iš to paties variklio, nei, kad paskui tas variklis sugebės pagaminti iš tų dujų (beje derėtų prisiminti, kad vidaus degimo variklio naudingumo koeficientas yra gana žemas). Taigi, gerai sureguliuotam varikliui toks HHO generatorius tik padidins kuro sąnaudas. Jei norima kaupti energiją stabdymo metu, tada yra hibridai su elektros varikliais, kurie maksimaliai panaudoja pagamintą elektrą (panašiai, kai F1 naudojama KERS sistema).

    • Zeniau , tavo komentaras ir yra zmoniu mulkinimas. Tavo komentare yra tik viena tiesa , kad kiek sunaudosim energijos Brauno duju gamybai , tiek gausim energijos tom dujom sudegus . Taip ,bet tos dujos veikia netiek kaip papildomas kuras , kiek kaip katalizatorius daug geresniam benzino ir oro misinio sudegimui , nes tai ir vandenilis ,kuris 10 kart geriau dega uz benzina ir deguonis , be kurio isviso niekas nedega. Kam naudojami turbokompresoriai , tam kad zymiai padidint variklio galia . Turbokompresorius paduoda i varikli daugiau oro , t.y. daugiau deguonies . Varikliui nereikalingas oras , reikalingas deguonis. Butent vandenilio generatorius ir gamina be vandenilio dar ir svaru deguoni o tai zymiai geriau negu turbokompresorius. Antra jei nieko daugiau nedaryt tik vandenilio generatoriu tada efektas butu tik 10-15% benzino ekonomija ir tiek pat padidejusi galia .As naudoju 8W saules baterija(planuoju pakeist i 18W) pastoviai prijungta prie masinos akumuliatoriaus , t.y. dali energijos Brauno duju gamybai kompensuoja saule, taip pat naudoju magnetus( magnetus isdesciau aplint VG-iaus plienines ploksteles S poliumi i vidu) , kuriu pagalba Brauno duju gamyba su tuo paciu energijos kiekiu padideja 2-3 kartus .Dar naudoju elektronini prietaisa kuris sumazina benzino padavima i varikli. Visa tai sudejus gaunasi benzino ekonomija 30% ir daugiau.Visi tie prietaisai atsiperka maksimum per 6 men., toliau taupai.

      • skaitau ir netikiu. Bet labai norėčiau visa tai suprasti ir pagaliau išspręsti kuro brangumo klausimą

      • Edmantai (jeigu toks esi) , keistas tavo komentaras. As parasiau labai aiskiai ir nesuprast gali tik blogai mokantis lietuviu kalba arba nenorintis suprast . Gal tu negali suprast kodel 2+2=4 tai as tau negaliu padet. Tai ka as padariau gali kiekvienas vidutiniu gabumu astuntokas , paskaites apie VG-rius internete ir paziurejes YouTube filmuku. Antra taip neisspresi kuro brangumo klausimo(geriausiu atveju tik sau nupiginsi 20- 30% brangu kura). Bet vistiek tai bus tik dalinis problemos sprendimas. Lietuvoj pagal kuro kainas ir atlyginimus reiketu naudot kura 70% vanduo ir 30% benzinas , tada butu problemos sprendimas( as nekalbu apie kitokias alternatyvas). Kuro brangumas yra globalinis klausimas , kuri galetu isspresti tik Europa ir Amerika kartu ir tik jei labai noretu. O jei rimtai nori , o netrolini , tai ir daryk. Jau dabar pagal esama informacija internete gali pasidaryt auto 100% vandeniu vaziuojanti .


Palikti atsakymą: vandenilis Atšaukti atsakymą